//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










awak
assalamualaikum....

hye semua...dah lama gler diba tak update belog..maklumlah busy...baru masok study balik...fuhhhh...penatnya bukan kemain....tetiba rasa hari ni nak update lak belog ni...nak kemas villa diba yg dah berhabuk ni....alhamdulillah...diba dah berjaya habeskan diploma teknologi makmal perubatan dengan jayanyaa...diba dah hadiahkan segulung diploma kepada mama sempena hari ibu ahad lepas....mama seronok sangat...diba lagi laa seronok sebab dapat gembirakan hati mama...

dalam pada bergembira...kita mesti berduka...sejak kita kenal, macam-macam dugaan kita lalui...ingat tak dulu bila saya taknak layan awak, awak mesti akan merajuk dengan saya...puas saya mencuba untuk pujuk awak...maklumlaaa saya tak tahu memujuk :( awak ni manja... saya suka sangat :)

hari-hari kita ber-bbm tanpa pernah rasa jemu...3 ayat yang sentiasa akan cakap adalah i love you, i miss you dan take care sweetheart...saya suka cara awak ambek berat tentang saya... honestly, bila saya rindu, saya baca balik screenshot bbm kita... kadang-kadang saya gelak sorang2...kenapa kita gado ye? hehehehe... terima kasih awak... hati saya sebenarnya tenang bila dengan awak.. jantung saya akan berdebar-debar bila ada sesuatu buruk akakn berlaku antara kita...saya sentiasa doakan yang terbaik untuk kita...

awak,

sejak saya masuk universiti, awak rindu sesangat dengan saya...sampai awak tak boleh tido...comel gila awak ni...kelakar pon ada... :') saya pon rindu awak...tapi semakin lama saya terasa awak makin jauh dengan saya...saya sedih...saya TAKUT....saya sedih bila awak suka cakap awak dah banyak kecewakan saya....awak ingat laaa....permulaan kita kenal ni Allah sudah menguji kita dengan pelbagai dugaan...cuma kita sahaja yang tidak perasan selama ini....contohnya masa awak sakit...kuat ke saya ni bila awak sakit saya takda dengan awak...bila awak marahkan saya, kuat ke hati ini untuk bertahan... Dia nak menguji tahap kesabaran dan pengalaman hidup yang sukar untuk kita...pahit manis susah senang antara kita...satu hari nanti Allah akan memberi kebahagian terhadap kita jika kita berjaya belajar kesabaran dengan tenang...sering memaafkan kesalahan jika ada membuat kesalahan..kejujuran mesti laa ada dalam sesebuah hubungan...salah satu cara mengatasi kemarahan adalah solat..berdoa dan berzikir... in shaa Allah hati kita akan tenang....

hati saya masih perlukan awak...saya berharap awak macam tu juga....jangan lupakan saya dengan adanya tenuk putih awak....saya tau awak dah tak perlukan saya untuk bergerak ke mana2 dah sekarang....kalau dulu, setiap kenduri kawan awak, awak mesti nak bawa saya...tapi saya tak kesah...saya dah ada komitmen saya sendiri sekarang...saya kan sentiasa busy...saya cuti, awak keje....saya kelas, awak cuti...dah kurang dah masa nak lepak bersama...kalau lepak lewat malam, masing-masing mesti penat...betul tak?saya paham...saya takkan curi masa sebok awak dah lepas ni....saya harap awak ada masa sikit je untuk saya...tu pon dah cukup...macam semalam...dah cukup untuk saya lepaskan rindu...awak jangan risaukan keadaan saya ye...saya ok je...just kadang2 kesihatan terganggu sikit..maklumlaa jadual pemakanan dah berterabur tah ke mana...tapi saya tak pernah lupa doakan agar awak di berikan kesihatan yg baik....amin....

semoga awak takkan pernah lupakan saya yang tak pernah jemu melayan kerenah awak yg comel tu....