//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










~ arrgghhhh bengang nyerw aku ~
NIE BLOG AKU SO SUKE ATY AKU LA NK TULIS PE...
JGN NK PRTIKAI AN PE YG AKU NK TULIS...
HAK AKU OK!!!!!

bengang toll!!!!!!!!!!!dhla xda hint tok paper parasit..saba jela...mudah-mudahan smuanya bjalan lncar..
AMMMIIINNNNNN..................
ak g k0lej awl ary nie..nk rjester subjek t0k sem dpn...
bapak arr 6 subjek aku kna ambek...xmcm glerw lak an....
english language of awareness
anatomy and physiology I
microbiology II
clinical biochemistry I
bi0statistics
s0si0l0gy
redha jela...kna tempuhi gakx...kata nk jd doktor..xkanla dh mngalah...
hah lg 1...ade kerw ment0r aku nk cal0n an aku tok MPP..xker glerw...mmg glerw la
xpela...dh g rjester sbjek..aku tr0s g exam...cian shera...name die ada tp xda kelas..kelang kabut gakx arr kami nk tlg die wk2 2...yela xkan la nk biarkan membe kite susah sowg2...dh settle smua 2 aku p0wn msok exam..dpt2 jerw paper 2..nk pengsan aku...aku jd blur...xtau nape..lastly aku ngat mak aku...
mak aku ckp klau aku xnk pkir an diri aku..pkirla yg ape yg aku wat niew t0k family aku..aku d0a mdah-mdahan aku dapat ngat sal parasit..xbyk ckit p0wn jdla..
akhirnya smua bjalan dgn lncar...30 minit b4 masa tamat,aku ase nk nanges glerw..xtau nape...so aku trus kuar exam..naseb bek la dh abez jwb...alhamdulillah...
**************************************************************************************************
nie cter len lak...aku blik2 umah dak2 umah aku dh masax....
alhamdulillah...cian d0rg..pnat2 g brenang trus masax...aku juz tnggu azan jela nk mkn..yela puasa la kata an...
then ttibe dak umah aku cter yg d0rg ngah bengang...cter pnye cter...aku p0wn bengang gakx....
mnyirap darah aku dgr..ase nk g pukul jer dak 2...mulut mcm longkang...mcm geram glerw la....
pe lg...ngamuk la kat fb...arrrgghhhhhh....mmg dak 2 nk kna dgn aku....dh lama x gaduh an...
2nggu jela mase nyerw naty....watla membe aku tr0k2...aniaya la 0wg...d0a 0wg t'aniaya d makbul an...ko jgn wat smpai aku ms0k cmpur...bkecai muke ko naty....

 
**************************************************************************************************

0n9 nyer 0n9....tibe2 aku t'pndang notificati0n aku....
1 relati0nship request
pelik2..sape lak yg nk wat request tu t0k aku...aku tk0wt nk bukak mula....ala ckp je tkowt tp bukak gakx....mmg tkezut babun m0nyet smua la....request 2 dari R0MEO aku....
tgamam glerw...xtau nk ckp perw....tp aku ada mslh di situ.....aku xready lg la...aku tkowt dipermaenkan lg prasaan 2....i need time R0ME0....dulu kamu gakx xnk rush2...slow2 dulu ea...yakin an aku tol2 dulu ea...yakin an aku yg xsmua laki mcm 2...
thanx ea c0z sudi SAYANG SAYA...



INILAH CINTA