//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










~ all that i need i maa life is you...miz you a lot ~
idup aku xlngkap dgn mereka...mereka wat aku ceria n mnangis...bawu la gempak idup niew...aku nk cter sape dorg yg wat aku menanges n ketawa selalu....

 nie adek2 aku...yg xda juz adek aku yg laki...dorg nie manje n nakal gler...pntang tau aku da duit ajak g makan jerw...hah shopping skali...yg pompuan 2 degil..pnat ckp dgn diew...yg laki baju merah 2 nakal glerw..smua nk ikut ckp die jerw...lagak die jerw yg bt0l...yg sowg lg laki 2...adek last aku...prngai mcm 2...pntang kna cabar ckit...ktorg nie manja dgn mak ayah...tp adek2 aku paling mnje dgn aku la...aku an kakak yg baek aty...hahahahaha...luv u all....

************************************************************************************







rindu gler kat dak2 klas aku...xpe2..naty kter jmpe reunion naty...2 pown klau aku blik perak la...hahahahahaha...k0wg niew nape la wat kat perak...aku kat shah alam kowg wat kat perak..tp 0k gakx...dkat laut..lama glerw aku dh x gie pngk0r...wat eny,eya,taro,mar n yana...i miz u all..tmbh2 lawak mar....lama glerw kowt xdgr mar gelak...rindu dlerw babe....hope we will see s00n...

************************************************************************************









 nie dak2 kolej mrangkap dak kelas aku...ktorg niew keje nyerw gadoh jerw....tmbh2 antara aku,daus n nadzri....2 jerw keje nyerw...ktorg nie ambek kos makmal perubatan...keje ktorgla kaji2 pnyakit niew...aku paling rapat dgn shera..atun n azma...suke duke aku dgn dorg...tbaek wok..luv u alll.....muah3

************************************************************************************







 nie dak2 umah aku...iema..laili..n kyo...iema niew suke gelak...melatah n kuat toooooottttttttt...hahahaha..klau xde die sunyi umah 2...kyo lak de smngat tnggi dlm khdupan die..klau dh kate xsuke tetap xsuke...laili niew...teman skatil ats n bawah aku...hahahaha die niew simple jerw...die teman makan eskem aku...eskem sntiasa aku n die..hahahahahaha....






gamba yg kanan nie iffa...die abez study taun niew..die tegas owg nyerw..die suke masax gakx..putih owg nyerw...i gonna miz u a lot...yg kiri lak adalah adah...adah nie owg nyerw kurus jerw tp kuat gakx makan tp xleyh lawan aku gakx..hahahaha...die n iffa dak j0h0r...adah nie slalu jd tmpat aku luah prasaan...hahahahaha...dorg nie smua dak umah aku....owner nyerw DATIN ZAINAB lg 2...






************************************************************************************





 hah..!!!nie lg HOT ST0RY ....dlm gamba nie da skandel aku...yg  mane teka jela ea...hahahaha...yg pling kiri 2 epul...die nie c0meyl..aku suke tg0k muke dierw...nape erk...??entahla...hahahaha..yg tengah lak apek...membe aku gakx...dak msu..ape ea nk cter sal die..enthla..die xrapat dgn aku 2 yg xtau sgt 2...huhuhu..yg kanan lak amer...k0n0n nyer aku nie adek die..erk..???hahahaha...die nie...dh lupe aku n kwn2 die sjak dpt awekx niew...awekx die dak kelas aku...hahahaha...pape p0wn...d0rg kwn bek dr sk0lah lg...

niela kesah owg2 yg agak penting dlm idup aku..tp yg pling penting yg gamba 1st td...aku rindu adek2 aku...rindu glerw babe...kowg tunggu along balik au..hahahahahaha...aku sayang kowg..aku ngah ting t0ng niew..bace parasit tp mcm xngat jerw...mcm nerw ea....pape p0wn d0a an akuu berjaya ea...miz u all...




MUUAHHH xxxxxx




*************************************************************************************
♥  INILAH CINTA  ♥