//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










Masih perlu





Bila ku buka mata
Rasa tak berdaya
Hadapi semua
Sejak hatiku luka

Mampukah ku menunggu
Bayangan dirimu
Atau biar berlalu
Hapus semua lelahku

Meskipun engkau tahu
Hati ini masih menyayangi dan menyinta
Tegarnya kau menyiksa
Disaat diri derita
Mencari engkau tiada

Meski engkau sedari
Diri ini masih ingin terus ditemani
Mengapa engkau pergi
Disaat ku masih lagi
Perlu engkau disini

Aku perlu dirimu
Hiburkan siangku
Indahkan mimpiku
Ku ingin kau tahu

Oh sayang aku rindu
Ku cintai kamu
Peluklah diriku
Hangatkan seperti dulu

Meskipun engkau tahu
Hati ini masih menyayangi dan menyinta
Tegarnya kau menyiksa
Disaat diri derita
Mencari engkau tiada

Meski engkau sedari
Diri ini masih ingin terus ditemani
Mengapa engkau pergi
Disaat ku masih lagi
Perlu engkau disini

Mengapa engkau pergi
Disaat ku masih lagi
Perlu engkau disini



Diba masih lagi tertanya2 apa kesalahan diba pada si senget....tetibe dibuang begitu sahaja tanpa sebarang penjelasan yang jelas...dihalau di marah macam tu je...tak pernah dia buat macam ni sebelum ni....kalau cakap pasal blocking utk berkawan, awak juga pernah blocking saya untuk berkawan...itu kawan perempuan sesama perempuan... Ttibe sy teringan kisah lama awak dulu...awak dihalau dari jumpa dgn dia...dia delete bbm awak...baca whatsapp tanpa reply...and now ia terjadi pada saya... Perasaan yg awak rasa dulu, saya sedang alami sekarang... Malah lebih terok lg rasanya...kalau dulu awak ada saya, yg sentiasa sokong awak...bw awak jalan2 untuk tenangkan awak..buat awak ketawa... Tp saya lain...saya sorang2 menghadapinya... Kalau awak di situasi sy, kawan lelaki saya yg boleh agak rapat gak laa layan saya macam mana yang kawan perempuan awak layan awak, apa awak rasa? 

Diba ni tak sekuat zara dalam cter LYMA... Dia tu teramat cekal dan tabah...tapi setiap hari tetap menangis pikirkan kehidupan dia...dia pon tau cemburu bila si perempuan pilihan mak si arrogant tu menggedik dengan suami dia...tapi demi taat kepada ibu mertua dia sanggup berkorban...itu zara tapi ini diba...dia bermula dari benci dan timbulnya sayang tanpa dipinta...dari kawan sampai laa bercinta... Dari kwn biasa jadi kawan baik dan terus jadi yg istimewa...sebab tu dia takot...dia pon bermula dari kawan yg rapat...tapi masa jadi kawan rapat pernah nak mengundurkan diri sebab takot org yg awak sayang terluka dengan kerapatan saya kawan dengan awak...

I still love you and i still need you...itu dari diri ini...pada diri awak saya tak tahu...saya tak pernah terasa macam ni...di halau di block...i miss u a lot...every morning nak call setiap 6 am tapi takot kene maki pepagi...just tunggu andai ada pesanan dari awak...awak terluka kerana awak rasa saya blocking awak utk berkawan...tapi saya...saya terasa terluka peristiwa 16 ogos dan peristiwa kene halau tu..awak tak tahu kan apa yg terjadi pada hari saya kene halau tu..kawan baik awak ade cter x ape yg berlaku dgn sy hari tu...xde kot...

Takpee...di sini tempat saya...saya dapat buat ape sahaja...saya mohon maaf ampun zahir dan batin atas segala salah silap saya yg nampak besar bagi awak...andai ada kemaafan itu, awak cari la saya balik...awak dah halau saya...sy pegang janji kawan rapat awak tu...sy akan pegang dan ingat sampai bebiler...saya tak tahu awak rasa tak ape yg saya rasa sampai saat ni...setiap malam sebelum tido dan setiap pagi bangun tido saya sentiasa rindukan awak dan berharap kawan2 awak dapat ceriakan awak dengan sekurangnya satu senyuman pon dh memadai...

Semoga ada sinar kebahgiaan yg akan memancar untuk diba isnin ni...semoga isnin terakhir sebelum exam ni dapat beri diba satu harapan baru untuk diba berperang... Carilah insan yg telah awak halau ni jika disetiap jaga dan lenamu memikirnya nya...