//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










ikhlaskan hati kecil ini
my luvly unprivate diary... hanya engkau yang mengerti luka lara hati ini...engkau cukup sabar dengan segala coretanku...tak pernah tinggalkan susah senang aku....sungguh bodoh engkau ni diba sebab sayangkan orang lain lebih dari diri engkau sendiri....bukan senang untuk lepaskan orang yang kita sayang. ...dengan orang yang kita anggap "KAWAN BAIK" kita.... bukan senang untuk lepaskan dia untuk perempuan lain....kerana kita pikir sayangnya terhadap kita akan berkurangan...bukan senang untuk terima semua ni tanpa salam, tanpa pembuka bicara...diba PERLU lalui benda ni tanpa diba duga ia akan terjadi... diba diberi pelbagai ujian..tapi kali ini diba gagal..diba give up...berserah dan redha dengan apa yang terjadi.


mulut kata boleh, hati meronta-meronta menangis, terseksa.... tapi apa pun hidup perlu diteruskan, kita PERLU jugak untuk teruskan hidup walau semuanya berubah. bila rindu tu datang, mula ingat kenangan , tengok gambar dia, nyanyi lagu yang dia selalu nyanyi, ceritakan kat kawan karib kenangan kelakar dengan dia. :') sakit tau tak. sakit sangat. seolah2x cuba mengembirakan diri sendiri dengan cara macam tu.... seolah-olah nak rasa dia masih hidup dalam kehidupan kita....

kenapa susah sangat nak pujuk hati ni? kenapa hati ni degil dan keras sangat untuk terus sayangkan dia? ya Allah...hati, jangan buang masa, kau masih muda untuk buat mogokan hati seperti itu. masih banyak yang akan kau lalui untuk masa hadapan.

hati ni dah penat, penat untuk berlawan untuk mendapatkan apa yang kita nak. penat untuk mempertahankan apa yang kita inginkan. tapi walau penat, TAK PERNAH sedikit pun rasa benci, dan buang dia dalam hidup diba. ...banyak lagi perkara yang boleh diba buat yang boleh mengembirakan hati ini.... biar semua itu jadi satu pengalaman terbesar dalam hidup diba.

diba akan lepaskan kamu untuk dia andai kamu pilih jalan itu....takkan diba lukai hati ini lagi...dia lebih jauh perlukan kamu berbanding diba.... mungkin hari ini, ketika ini diba dalam keadaan terpaksa melepaskan orang yang diba sayang, tapi mungkin satu hari nanti,diba tersenyum melihat korang berdua bersama kembali....sejujurnya, bukan senang untuk itu semua... semuanya perlukan masa.... MASA yang akan MENENTUKANNYA... diba takkan pernah putus berdoa untuk tenang dan damaikan hati ini... semoga diberi kekuatan untuk melepaskan dia seikhlas hati.