//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










nak close atau tak...

mula-mula sekali diba nak minta maaf bebanyak.... diba tak tahu kenapa diba buat keputusan ni... tapi benda ni datang dari pangkal hati... tujuan sebenar pon tak pasti... maybe apa yang di coretkan ini...merupakan luahan yang paling dalam kot...hehehehe.. cewah luahan paling dalam... ini merupakan entry yang terakhir dari VIOLETCHOCOMILK......perasaan sedih tu sebenarnya tinggi menggunung mengalahkan gunung everest.... tapi entahlaaaa....dalam putihnya susu...ada keruhnyaaaa..yela kalau letak milo...kan jadi coklat....hahaha... tula sumber penemuan nama VIOLETCHOCOMILK...... lawak kan cara penemuan nama dia....

sebenarnya taknak luahkan pape pon sebab nak diri ni je tahu...sebab diri ini je yang rasa... tetapi... nak habiskan di sini gak... sebab taknak teruskan kisah ini lagi.. nak buat pengakhiran di sebalik kegembiraan...kenapa apa yang kita rasa itu bukan yg kita luahkan... ape kes ni.... susah nak luahkan apa yg betol2 kita rasa.... sebab perasaan tu datang tanpa di undang pon....kenangan yg tercipta itu yg perit untuk dpisahkan,,,mahupun kenangan tu manis atau pun pahit.... dunia ini hanya pinjaman... sama macam orang yang kita sayang... ALLAH pinjamankan dia sekejap je untuk kita...bila kita dah tak perlukan dia...ALLAH akan ambil dia kembali....perkara ni yang diba tak pernah nak bersedia dan takkan bersedia...sekuat mana pun diba ni...tetap kalah dan lemah nak hadapi saat ni....

macam semalam....happy sesangat bila si encik putera senget bawa diba pegi tengok lihat dengan kepala mata badan sendiri macam mana dorang main drift...perghh memang seronok gila masa tu....sebab benda ni hanya impian dan angan2 kosong je...tp si senget dah penuhkan kosong tu dengan realiti kehidupan drift...terima kasih bebanyak...diba bersyukur gila di pertemukan dengan kamu..tak pernah menjangkakan terjalinnya persahabatan seakrab ini...ok patah balik cerita sedih tadi...dunia ini hanya pinjaman... sama macam orang yang kita sayang... ALLAH pinjamankan dia sekejap je untuk kita...bila kita dah tak perlukan dia...ALLAH akan ambil dia kembali....perkara ni yang diba tak pernah nak bersedia dan takkan bersedia...sekuat mana pun diba ni...tetap kalah dan lemah nak hadapi saat ni....orang lain tengok drift boleh gelak2..senyum...tapi diba boleh tengok drift dengan mutiara... nasib baik dia ada sebelah...thanks sebab pinjamkan bahu seketika...diba tak tahu nape masa tu kawan diba text diba pasal ni...


kawan : if kita syg, lepaskan dia..jgn syg lebih dr syg diri kita sendiri...berkawanlah dgn dia seandainya dia mampu bahgiakan ko...aku taknak ko sedih2 dah...aku nak diba yg kuat dulu...yg susah nk tgok airmatanya mengalir walau setitik..

diba: jgnla buat aku nangis kat sini...ramai org ni...

kawan : jage dan syg kwn kita mcm adik beradik kita sendiri k...jgn buat dorg terluka tau...andai satu hari nanti dia nak pegi dari hidup ko..lepaskanlah dia ok...sebab dia pinjaman sahaja...

diba : (dah mula mengalir dah) aku taknak lepaskan kawan2 aku lagi...aku nak dorg lagi...ko jgn wat aku sedih kat sini..aku taknak kehilangan sesape sbb aku x ckup bersedia dan kuat nak hadapi benda ni lagi...aku taknak hilang orang yang aku syg...

kawan : aku cakap bkn sekarang..tapi suatu hari nati...make sure time tu ko dah bersedia ok...ALLAH pinjamkan dia untuk kita sementara jer...supaya kita happy...hargailah dia...

diba :aku tak kuat laaaaaaa.....aku taknak kehilangan sesape...aku tak puas bahgiakan kawan2 aku lg...yg ko buat aku nanges ni nape....aku tak kuat nak hadapi !!!! sob sob sob...

kawan : kita cari kebahgiaan hakiki bukan kebahagiaan yg kejap je..tapi bila dia akan pegi dari kita..dia bukan lagi untuk kita...dekat terasa jauh..kita genggam la kuat mana pon tangan diaa...tetap akan terlepas jugaaaaa...

diba : sob..sob..sob....aku perlukan korang semuaaaa....jangan ambik sekarang..aku tak bersedia nak hadapi....

kawan : berdoalah pada ALLAH...ALLAH maha mengetahui apa yang kita rasa dan pendam kan...

diba : sob..sob ...sob...

macam mana tak nangis dan sedih....benda yang tak bersedia yg dia nak sebut2 malam tu..mmg nanges tak sudah laa malam tu...tak pernah2 orang datang tengok drift nanges...diba dah cipta sejarah...nak menaip ni pon nanges lagi... adoiiii memang takleh la kalau petik pasal benda alah ni....dulu waktu ALLAH nak ambik arwah opah...nangesnye boleh dikatakan setiap minit pon ada...mata ni bengkaknya jangan tanyalaaa...sampai kene masuk wad 4 hari...demam panasnya..macam-macamlaaa...sampailaaa satu malam mimpi arwah opah...barulaaa semuanya macam ok seperti sediakala..rasa macam baru dapat terima hakikat...sebabku tak suka bila ada orang ckp benda macam ni..sebab diba memang sgt2 lemah ibarat tanpa tulang belakang....macam mana nak stop blogging...dgn blogging la diba dapat kurangkan diri dari menangis sebab dapat luahkan serba sedikit yang terbuku dalam hati...unik kan?? hati kita ni kecik je..tp kita mampu pendam macam-macam...muat lak tu hati kita menampung....besarnya nikmat yg ALLAH berikan untuk kita....ok nak stop cerita sampai sini la dulu...kalau ada sambungan..ada la..kalau takde mana akan terkuburlahh violetchocomilk ni...nak sambung menangis balik....entah ape kena hari ni..kalau si senget ade sebelah..mesti kene duku dah....



"biarlah apapun rahsia..dan kelemahanmu tetap engkau temanku..riangnya saat kita ketawa..asyik senda dan bercerita..walau sesekali pandangan kita berbeza...andainya tetap serupa...adakalanya kita juga saling terluka...namun di akhirnyaaaa kita tetap bersama "