//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










kemaafan yang tertunda


maafkan aku jika ego ini menguasai hati...
aku hanyalah manusia biasa yang kadang kala kecewa bila apa yang berlaku tak seperti yang dirancangkan
ahhh siapala aku ini kan...
aku tak berhak memperlakukan kamu macam tu...
maafkanlah kawanmu yang berdosa ini..
telah banyak perkataan dan sikap aku yang mungkin dah buat kamu kecewa dengan aku..
kerana ini lah kawanmu itu..
yang sentiasa melakukan kesalahan...


dengan segala kerendahan hati ini...
aku mohon semoga dirimu bukakan pintu kemaafan atas segala kesalahan yang telah aku lakukan
sesungguhnya tiada niat pun untuk buat kamu kecewa dengan sikap aku
aku hanyalah manusia yang jauh dari sempurna..


biarlah aku yang mengalah...
biarlah aku yang merendahkan ego ku...
aku sayangkan persahabatan yang telah terjalin lama...
maafkan aku andai aku yang bersalah...



p/s : maaf kerna menggunakan perkataan "aku"