//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










terima kasih wahai rakan


di dalam sepi ini aku mengenang segala budimu teman.... tidak terbalas oleh ku teman segala apa yang telah kau lakukan.... aku tahu aku bukanlah sahabat yang baik ... aku sering membuat kau merasa terganggu... terima kasih atas keikhlasan persahabatan yang kau hulurkan hanya aku yang tak mampu menilai.... ketahui la oleh mu teman aku juga seikhlasnya menjalin persahabatan tiada sangsi dan curiga saat terjalinnya persahabatan kita.... teman harapan ku cuma satu kita dapat meneruskan persahabatan ini ke hingga ke akhir waktu.... tiada mungkin dapat ku cari lagi sahabat sepertimu teman.... kau amat memahami aku.... sejujurnya aku akui kau sahabat sejati... seikhlas hati aku pohonkan semoga persahabatan ini akan berkekalan... aku tahu aku sering melakukan kesilapan ku mohonkan kemaafan sudilah kiranya kau memaafkan.... semoga persahabatan kita akan berkekalan.......???