//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










tutorial nak buat autoplay youtube dalam blog

SALAM.....

mesti korang semua nak buat macam nie kan..???hati ni diba rasa baik hati nak ajar korang sebab diba baru je buat..hehehe...best tau...so nak kongsi dengan korang pulak laaa....hehehhee


1) mula2 korang pilihla lagu pape pon yang korang nak kat youtube tu..

2)then copy embed code dia... [ jumpa tak ]




3) then dekat width, korang ubah kepada 200 dan dekat height korang ubah kepada 25.

4) Then dekat perkataan fs, korang kene ubah kepada autoplay.

5) Copy dan paste code tu, then letak dalam HTML/Javascript Gadjet.

6) tadaaaaaaaa......SIAP!





kredit to sis intan sebab ajar benda nie....thanx sis....