//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










award !!!!

moody2 balik dari kelas bukak2 lappy dpt award....
terus tak jd moody...thanx to cik eiyra coz bg award nie to diba...
yang tak caya nyer...BEAUTIFUL BLOG....keh3..
beautiful ker blog diba nie..kih3...pape pown thanx sbb tag diba....
suke nye sehingga menjilat jari...hehehehe



sonoknye x dapat digambarkan..keh3..ok2 jom tgok award nya k...
jeng jeng jeng.....





1.berikan satu nickname untuk saya : bolart

2.ucapan untuk pemberi award : mekasehhhhh...terharu nie...

3.listkan 6 artis/band/group yang korang minat : Shinee, Maher Zain, Taylor Swift, Lisa Surihani, Ne-yo, Faizal Tahir

4.bagi award ini kepada 10 blogger yang mempunyai blog yang cantik dan cun :

http://cikaintaufik.blogspot.com/