//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










wats the bear name??


first time aku kene tag...thanx to princess...sbb tag diba...
contest nie di anjurkan oleh miss dhiya'..miss dhiya' nie ngah cari nama untuk bear comel dia nie..
nama ape ye nk bg...betol2 takda idea...tp mcm nak pnggil bear tu DIMBOK laaa...
sesuai ase nya nama dimbok..coz mata bear nie bulat n pipi nya gemok...
contest nie tamat 13 januari 2011..lama lg tue..pe lg...joinla...mane nak tahu rezeki anda...
cewah mcm aku jerw tuan empunya contest....

nak tag sape yerw untuk contest niew...
saya nak tag mereka ini untuk turut serta meriahkan lg contest niew...

sis intan ~
cik nurul ~
cik zila ~
cik ain ~
cik mida ~

selamat mencuba ea...