//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










how
nape aku tak berani ambik risiko to be in love again....nape ea...perasaan tue xsalah...maybe aku takowt bnda lama brulang kembali....KECEWA????itulah perkataan yg gurl sgt takowt...tp itulah lumrah dunia...aku takowt nk mencintai...tp klau dicintai ok an..???skurangnya aku leyh cuba tok mencintai...huhuhu...wat mase nie aku tak berani ambik risiko...if mmg dtakdir an die dpt sembuhkan luka nie..aku pasrah n terima seadanya...tp yg penting persahabatan takkan berakhir smpai bler2...aku sayang kamu n aku xnk kehilangan kamu sbg sahabatku...aku sentiasa doakan kowg kwn2 aku bahgia sntiasa...aminnn...sape xnk tgok kwn2 die bahgia....peace... :)