//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










i ♥ the way it hurt
ape dosa aku???ape salah aku???nape aku ko wat mcm nie...ak ngat ko dah brubah tp ak silap...ak tol2 silap....ko sikit pon xpnah mrubah..ko hnya suke sia2 an pluang yg aku bg...entah2 ko wat ak mcm niew sbb ko nk BALAS DENDAM DGN CINTA????? erk jd mmg tol la ko wat aku mcm nie sbb 2....dulu bria2 ckp i ♥ u...i mean it criusly konon...g mamp0ss arr dgn ayt kamu 2....asl aku BODOH sgt niew.....ape makna lagu "NADIKU" yg ko bg dkt aku..????aku benci ko !!!!!! tlgla lenyap dr ingatan aku....ak xnk ngat pape dah....sgala knangan pown tlg la pergi...aku dah xsnggup....tima kaseh wat smua nie kat aku...mekaseh...ko mmg xsuke an ak pown...sbb ko lngsung xpertahankan cinta yg ko katakan kat ak.... Mampukah aku menjadi seperti Siti Khadijah? Agung cintanya pada Allah dan Rasulullah, Hartanya diperjuangkan ke jalan fisabillah, Penawar hati kekasih Allah, Susah dan senang rela bersama. Dapatkah kudidik jiwa seperti Siti Aishah, Isteri Rasulullah yang bijak, Pendorong di kala kesusahan dan penderitaan, Tiada sukar untuk dilaksanakan. Mengalir air mataku, Melihat pengorbanan puteri solehah Siti Fatimah, Akur dalam setiap perintah, Taat pada abuyanya yang sentiasa berjuang, Tiada memiliki harta dunia, Layaklah ia sebagai wanita penghulu syurga. Ketika aku marah, Inginku intip serpihan sabar, Daripada catatan hidup Siti Sarah. Tabahkah jiwaku, Setabah umi Nabi Ismail, Mengendong bayinya yang masih merah, Mencari air penghilang dahaga, Di terik padang pasir merak, Ditinggalkan suami akur tanpa bantah, Pengharapannya hanya pada Allah, Itulah wanita Siti Hajar. Dapatkah aku mengikut jejak Siti Rahmah, Permaisuri Nabi Ayyub, Pasrah dengan dugaan Tuhannya, Walau pernah tersungkur ke dalam jerat syaitan, Namun ia kembali, Kerana iman yang kuat, Telah dijanjikan syurga adalah balasannya, Bahagia adalah miliknya. Mampukah aku menjadi wanita solehah? Mati dalam keunggulan iman, Bersinar indah, harum tersebar, Bagai wanginya pusara Masyitah.