//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










senyum dan senyum
idup penuh dgn pancaroba...msty xlari dgn masalah..masalah..n..masalah..tp khidupan kna juga dterus an..kita idup bkn tok diri sndiri ajer tp tok smua owg...itulah HAKIKATNYA...reality yg harus dhadapi sbg manusia..
 Mampukah aku kembali senyum seceria baby niew..???mampukah aku???Bukan sukar untuk menghadiahkan senyuman, tetapi kita sendiri menyukarkan senyuman itu terpamer di wajah kita. Hati mana yang tidak tenang, apabila sedang dalam kekusutan kita masih lagi boleh tersenyum kepada rakan-rakan. Senyuman itu adalah sebuah ciptaan yang paling indah yang Allah pernah ciptakan, malahan senyuman juga adalah kuntuman-kuntuman indah yang sentiasa Rasulullah persembahkan.


ary2 gaduh jerw..bosan aku dgn ayt 2...nape dunia lebih mmandang kejahatan dari kebenaran..mmg aku dh gaduh ter0k dgn membe aku..smpai putus kawan..tp aku xpnah sedetik pown tlintas nk sisih an die dr kamus membe aku..nape nk mara klau xwat pkara 2...entahla..tp aku xpnah tdetik walau sesaat tok berdendam dgn dier...tp ko pilih jalan 2 ea...aku redha...biarla owg nk wat ja'at dgn kita tp jgn sesekali kter yg wat ja'at dgn dier...maybe aku da slh gak tp aku dberi peluang t0k terang an yg sbnarnya...penat aty aku mcm niew...biarla..dunia2..lg 1..brita buruk aku tima..ptg td aku dkejut an dgn msj drpd makcik aku...
"along,wan bz ary nie..anta yana mas0k wad pg td..suspek denggi..pape hal naty wan text along ea"
terkej0t glerw dpt msj niew...tr0s aku k0l mak aku tnya..mak aku p0wn xtau...so aku tr0s k0l makcik aku tnya..mmg btol p0wn..sepupu aku 2 ada kat subang jaya medical centre...s0 aku ngat s0k aku lak nk g jage sepupu aku 2...satu persatu mslh timbul...hurm dugaan idup...ttibe td aku lawat 'wall' R0ME0...adelg sal dak *** 2...kuat tol gossip sal die n dak 2 kat sane ea..ker mmg dh tsebar luas yg r0me0 suke dak 2..???entahla..aku malas nk tnya..klau tnya naty jwpn xsprty yg djngka mcm nerw...xm002...biarlah...

 kesengalan melanda diriku ini



p/s : jangan tertarik pada seseorang kerana parasnya sebab keelokan paras boleh menyesatkan. jangan pula tertarik kepada kekayaannya kerana kekayaan boleh musnah. tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum,kerana hanya senyuman yang boleh menbuat hary-hary yg gelap menjadi cerah....


♥  INILAH CINTA  ♥