//violetchocomilk

You've visited to MY WORLD.
Do tag before live my blog.
Please don't COPY anything without my permission!
if you want anything just ASK.
thanks for visiting here ! ^_^


Bold Underline strike



HELLO WORLD call me DIEBA si mata bolart. I'm the boss and the actress in my own world. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i will make you cry!. HAHAHAHA










maaf ea aku tinggalkan kamu blog..
alaaa3....cian nyer die...ak tngglkan blog nie bbrapa ary...maaf ea...aku cbok ckit...MySpacexpe2..ary nie aku bersih an ko ea...hurm..nk cter pe ea...???ok..1stly aku nk wish epy bezday kat sham@shambo dgn musliani...smoga pnjg um0 n dimurahkan rezeki..gudluck au....MySpace ary nie mmg kelam kab0t idup aku...dgn kuiz nya yg xbace pape...tp selamber derk jerw aku ambek kuiz tnpa bace pape..sbjek parasitologi lak 2...killer sbjek...lantakla..jnji aku ambek kuiz...abez jerw klas..aku plan nk g beli adiah kat kazen aku..die ms0k SBP..sokla kna dftar diri..xsmpat aku nk jmpe..s0 aku beli la adiah kat dierw...dgn membe2 aku..aku beli die t-shirt cheetah ladies...hahaha..mklumla..aku niew pminat jnama cheetah...mmg chantekla baju 2...jelez lak aku tg0k baju 2...kbetulan lak..ROMEO ajak g minum KRUSHER KFC...ape!!!!sdap oo air 2...tp sbb ak nk beli adiah t0k kazen aku..aku tolak plawaan die 2...aku tau die agak tacin dgn aku...maafkan aku ea R0ME0...dlm pada 2...aku dpt kol dr pemaisuri aty aku...upenya ma aku gtau raja aty aku sakit..so minx pndapat aku nk wat peerw...mau xglabah lg aku...sape x isau klau parent die sakit...xpela ba..tnggu al0ng au..al0ng ngah study sngguh2 n insya allah akan jd doktor sperty mana harapan ma , ba , ibu , adek2 dan arwah opah...along akn jage kowg ea...juz doakan along tabah hadapi idup niew jerw...sejak mnjak nie along agak d0wn ckit...exam dh la dekat...along doakan ba cpt semb0h ea..klau angah gtau ba xmkn ubat..ciapla dgn al0ng...blik umah dr shopping td..aku tg0k adamaya...geram tol la dgn dak niew...comeyl sgt...aku nk ank aku mcm diew la..pndai bkata2...nk kata dpt adek mcm 2..jgn arapla...ma aku xnk pregnant dah..so xda hrapan la nk dpt adek lg...
 nie la mia sara..bawu 4 taun..watak amani dalam drama adamaya..geram tol aku tg0k dak niew...eeeee

mlm lak aku kol ba..tnya die mcm nerw...die kata dh ok ckit..klau die x ok lg..aku nk balik perak..lanx la skip kelas pown xpe..jnji aku nk tgok ba aku mcm nerw...tp die kata dh ok..alhamdulillah la...tgh ckp dgn ba aku..kucing aku kat umah pown nk ckp...dok meow2 jerw..msty rindu aku la 2...xpe2..xlama lg aku balik ea..nk tg0k gmba kucin aku x..jap ea...
comeyllll sy rindukan kamu..tunggu kter lik ea...tau3...okla blogger...dh penat nk tulis..nk g study t0k lab test parasit s0k...mudah mdahan smuanya bjalan lncar...amiiinnnn.....

to all maa fwen ...gudluck 4 tomorrow....
MySpaceMySpaceMySpaceMonkey